بخش فروش :
عمومی: طراحی سایتهای داینامیک و مزیتهای آنها
طراحی سایتهای داینامیک و مزیتهای آنهاصفحات دینامیک امروزه بسیار محبوب شده اند. آنها و پایگاه های داده به سایت ها قدرت فراوانی ارزانی کرده اند. صفحه دینامیک صفحه ای است که در پاسخ به درخولست کاربر ساخته می شود و بیشتر محتوای آن از یک پایگاه داده فراهم می شود. ممکن است هنوز هم آنها کمی برای شما پیچیده به نظر برسند. اگر اینگونه است آخرین باری که در گوگل جستجو کرده اید را به خاطر آورید. صفحه ای که نتایج جستجو را در اختیار شما قرار داد یک صفحه دینامیک بود! جلوگیری از بایگانی شدن محتوای یکسان در سایتهای داینامیک اغلب اتفاق می افتد که محتوایی مشخص، آدرسهای متفاوتی داشته باشد. کاربران نیز دوست ندارند، صفحاتی با محتوایی یکسان در نتایج جستجو نمایش داده شوند لذا موتورهای جستجوگر برای جلوگیری از این مورد به هنگام برخورد به علامت سوال، احتیاط پیشه می کنند. موتورهای جستجو، در واقع تا قبل از علامت سوال را بایگانی می کنند که آدرس صفحه ای مشخص خواهد بود هر چند که تمام کارکترهای بعد از علامت سوال در آن حذف شده است. سایتهایی که از Session ID در آدرسهای صفحات خود بهره می گیرند نیز این مشکل را دارند. موتورهای جستجوگر می خواهند نتایج دقیقی را ارایه دهند. موتورهای جستجوگر، پایگاه داده خود را در بازه زمانی مشخصی که معمولا چهار تا هشت هفته است، به روز رسانی می کنند. لذا اتفاق می افتد که محتوای صفحه ای بعد از اینکه توسط موتور جستجوگر بایگانی شد، تغییر یابد. در صفحات استاتیک محتوای جدید معمولا مرتبط با محتوای قدیم همان صفحه است. اما در صفحات داینامیک اینگونه نیست. جلوگیری از گیر افتادن در پایگاه داده ای خاص ممکن است با بایگانی شده صفحه ای از یک سایت، صفحات بی نهایت دیگری به اسپایدر موتور جستجوگر خورانده شود که منجر به از کار افتادن اسپایدر یا اتلاف وقت آن می شود. این حالت زمانی اتفاق می افتد که حلقه ها در برنامه نویسی سایت بسته نشوند (حلقه های if یا while). www.mywebsite.com/products.asp?no=۲۰ اما زمانیکه پارامترهای یک آدرس چندین مورد می شود، برای موتور جستجوگر تشخیص اینکه آیا آدرس مورد نظر محتوایی غیر تکراری و منحصر بفرد را ارایه می دهد، سخت تر می شود. در یک آدرس داینامیک می توان یک صفحه را با چندین پارامتر که از هم به کمک & جدا شده اند، نمایش داد. در آدرس زیر که دو پارامتر دارد موتور جستجوگر راهی برای تشخیص اینکه کدام پارامتر یک صفحه جدید را نشان می دهد و کدام پارامتر تنها برای مقاصدی دیگری از قبیل دسته بندی اطلاعات و … به کار رفته است، ندارد: www.mysite.com/products.asp?no=۲۰&cat=app بنابراین یک راه مناسب برای طراحی سایتهایی داینامیک که مشکلات کمتری با موتورهای جستجوگر دارند، کاهش دادن تعداد پارامترهایی است که در آدرسها به کار می روند. راههای دیگر استفاده از صفحات اطلاعاتی، طراحی نسخه ای از صفحات مهم داینامیک به صورت استاتیک، اصلاح کاراکترهای آدرسهای صفحات و حضور در نتایج جستجو به کمک روشهایی مانند PFI یا PPC است. ارسال شده در مورخه : چهارشنبه، 20 مرداد ماه ، 1389 توسط adminestor2 مرتبط با موضوع : اعتیاد به بازیهای رایانهای یک اختلال [دوشنبه، 9 بهمن ماه ، 1396]هشدار همراه اول درباره شمارههای نآاشنا [دوشنبه، 9 بهمن ماه ، 1396] اپراتورهایی که سوء استفاده میکنند [يكشنبه، 8 بهمن ماه ، 1396] آگهیهای تبلیغاتی از کروم حذف میشوند [يكشنبه، 8 بهمن ماه ، 1396] فرستادن پیامک تبلیغاتی ممنوع [يكشنبه، 8 بهمن ماه ، 1396] مصاحبه با مدیر پایگاه اطلاعرسانی گرداب [چهارشنبه، 20 مرداد ماه ، 1389] راهنمای روزنامهنگاران و خبرنگاران ایران [جمعه، 15 مرداد ماه ، 1389] برای استفاده از سرویسهای مخصوص کاربران عضو فرم عضویت را تکمیل نمائید . |