امور تبلیغاتی دستگاه‌های دولتی تاریخ : جمعه، 15 مرداد ماه ، 1389
موضوع : تدبیر


مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان تهران گفت: برای درجه بندی کانون های آگهی و تبلیغاتی، گرایش محتوایی کانون ها و فرهنگ سازی مثبت آنان در فضای عمومی مدنظر قرار می گیرد.
حسین عرب اسدی ۲۲ مرداد ماه در نخستین همایش آموزشی و توجیهی کانون های محیطی، با بیان این مطلب که توجه به بعد فرهنگی تبلیغ باید نسبت به بعد اقتصادی آن بیشتر باشد، تاکید کرد:” خاستگاه اعطای مجوز توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جهت فرهنگی بودن این حوزه است.”



وی افزود:” فضایی که توسط مجریان امر تبلیغ در جامعه ایجاد می شود باید با جهت دهی و محتوای فرهنگی مثبت باشد و به مصرف گرایی و تبلیغ کالاهای خارجی سوق داده نشود.”

علیرضا کریمی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در همایش یاد شده گفت:” مقدمات تشکیل اتحادیه کانون های تبلیغاتی در استان تهران و سایر استانها فراهم شده و طرح بیمه کارگزاران حوزه تبلیغات نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.”
وی افزود:” متاسفانه تعداد زیادی از مدیران کانون های تبلیغاتی در کشور تحصیلات مرتبط یا تخصص لازم در زمینه تبلیغات ندارند که تلاش می شود با آموزش های لازم این نقیصه جبران شود.”
مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی با اشاره به لزوم نظارت بر فضای تبلیغات محیطی یادآور شد:” از کانون ها انتظار می رود که نظارت اولیه را خود انجام دهند.”
وی افزود:” به تمام دستگاه های دولتی اعلام می شود که امور تبلیغاتی خود را فقط از طریق کانون های تبلیغاتی مجاز و دارای پروانه انجام دهند و هیچ گونه تبلیغی بدون تائید کانون صورت نگیرد.”






منبع این مقاله : شرکت فناوری اطلاعات تدبیر | تبلیغات اس ام اس | تبلیغات گوگلی| تبلیغات پستی| تبلیغات شهری| تبلیغات ایمیلی
http://www.dpta.ir

آدرس این مطلب :
http://www.dpta.ir/modules.php?name=News&file=article&sid=1